Palatukset

Haluatko palauttaa tilauksesi?

Asiakkaanamme sinulla on oikeus 14 vuorokauden sisällä tilauksen vastaanottamisesta ilmoittaa joko yksittäisten tuotteiden tai koko tilauksen peruutuksesta.

Täyden hyvityksen saamiseksi tuotteen tulee olla myyntikuntoinen.

Näin palautat tilauksen

Palauta tilauksesi maksutta

Näin ilmoitat palautuksesta

Lähetä meille tieto, kun haluat tehdä palautuksen. Kerro seuraavat asiat, jotta palauttaminen sujuu mahdollisimman nopeasti:

Tilausnumero
Nimi
Toimitusosoite
Puhelin
Tuote tai tuotteet
Tilausmäärät
Palautuksen syy (Tuote oli rikkinäinen tai vahingoittunut / toimitettiin liian myöhään / tuote oli väärä / tuote oli virheostos tms.)

Palauta tilaus PostNordin toimipisteeseen

Riippumatta millä toimitustavalla olet tilauksen tehnyt, voit palauttaa sen veloituksetta asiakaspalautuksena.

Vie tilauksesi lähimpään PostNordin toimipisteeseen, jonka löydät tämän sivun kautta:

https://www.postnord.fi/tyokalut/etsi-noutopiste

Laita pakettiin palautuskortti, jonka avulla lähetys löytää takaisin perille.

Palautuslähetyksen saajana on Ester Cosmetics Oy.

Kuljetuksessa vahingoittuneet tuotteet:

Mikäli havaitset vastaanotettuasi tilauksen tuotteen vahingoittuneen kuljetuksen aikana – otathan yhteyttä asiakaspalveluumme.

Sähköposti: info@estercosmetics.fi

Puhelin: +358 050 337 78 32

Maksun hyvittäminen:

Hyvitys palautuksesta suoritetaan sillä maksutavalla, millä tilaus on alunperin maksettu. Jossain tapauksissa pyydämme suoraan tilinumeron, jonne palautamme maksun.

Hyvitys suoritetaan 14 vuorokauden kuluessa siitä, kun olemme kirjanneet asiakaspalautuksen saapuneeksi.

Q&A

Kysymyksiä ja vastauksia

Ei hätää! Tilaus palautuu takaisin meidän varastollemme. 

Lähetä viestiä asiakaspalveluumme tämän linkin kautta ja kerro tilanteesta.

Lähetämme tilauksen sinulle uudestaan heti, kun se palautuu meille.

Harmillista! Saat kyllä tilauksesi.

PostNord yrittää toimitusta uudestaan tai toimittaa sinulle tiedot, joilla voit noutaa tilauksen heidän toimipisteestä

Ei hätää! Ota yhteyttä asiakaspalveluumme täältä.

Kerro tilanne ja oikeat yhteystietosi niin selvitämme kuinka saamme tilauksesi nopeimmin sinulle.

PostNord lähettää sinulle seurantatunnuksen sähköpostiisi. Muista tarkistaa myös roskaposti sekä sähköpostin muut välilehdet ja laatikot. 

Jos tunnusta ei löydy, lähetä viestiä asiakaspalveluumme niin välitämme tunnuksen sinulle.